زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس بانک مرکزی: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید پلمب طلافروشی‌های متخلف در مشهد | رئیس اتحادیه: فروشندگان طلا نسبت به بازگشایی مغازه خود اقدام کنند + فیلم (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی به کشور (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعریف متفاوت و باحال درباره کار و اشتغال چرا کیفیت آب شرب در نقاط مختلف مشهد متفاوت است؟ سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟ آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از ساعت ۱۶ امروز (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) متقاضیان مسکن ملی هیچ قراردادی برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن ندارند بررسی وضعیت رهن و اجاره در منطقه پنجتن مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاملات مسکن بر اساس وجه رایج کشور منعقد می‌شود بورس همچنان در مدار نزول | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ افزایش قیمت صیفی‌جات در مشهد به دلیل بارندگی‌ها (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند ثبت ۲۵۵ هزار تقاضا در سامانه خودنویس طی ۱۱ ماه بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات برطرف شد دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا (۱۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود+شرایط مشخصات خودرو ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایش ملی فروشگاه‌های متصل به کالابرگ آغاز شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | سمند ۸۲۰ میلیون تومان ناقابل! (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلیل ناترازی بنزین چیست؟ خبر مهم برای متقاضیان خانه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد زمینه های مشارکت بخش خصوصی در احداث نیروگاه‌های برق‌آبی دل‌های نگران کارگران پیمانکاری با قرارداد‌های لرزان
سرخط خبرها

برنامه جدید سازمان صمت برای بازار لاستیک و لوازم یدکی

  • کد خبر: ۲۱۷۳۰۲
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
برنامه جدید سازمان صمت برای بازار لاستیک و لوازم یدکی
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: نظارت بر بازار لوازم یدکی خودرو لاستیک تشدید شده و طرح ویژه نظارتی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه تا ۲۴ فروردین اجرا خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید علی میرموسوی سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار، پایش وضعیت تامین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی ویژه ماه رمضان و ایام نوروز عنوان کرد. در همین راستا با کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان برای برگزاری گشت‌های مشترک و برخورد با نشان‌های تجاری خارجی انجام شده است.

همچنین به گفته وی جلساتی برای هماهنگی با فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای لوازم خانگی برای رعایت ضوابط فروش اقساطی و پیش فروش کالا برگزار شده است.

میر موسوی در ادامه از تشدید نظارت بر بازار لوازم یدکی خودرو لاستیک و ... خبر داد و گفت: طرح ویژه نظارتی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه تا ۲۴ فروردین اجرا خواهد شد.

وی در ادامه گفت: طرح مبارزه با پوشاک قاچاق استان تهران از تاریخ ۳۰ دی ماه امسال شروع شد و تا دهم بهمن ماه ادامه داشت. در نتیجه این بازرسی‌ها ۲۵ پرونده به ارزش بیش از ۵۵ میلیارد تومان تشکیل شده است.

میرموسوی با بیان اینکه در این مدت مبارزه با ۱۲۵ برند پوشاک قاچاق انجام و تخلفات کشف شده ضمن اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارسال شده، تصریح کرد: طرح پوشاک به صورت مقطعی در بازه یاد شده اجرا شده و در حال حاضر در راستای ابلاغ طرح نوروز، مجددا پوشاک قاچاق نیز جمع آوری خواهد شد و گشت پوشاک قاچاق در راستای طرح نورزو اجرا می‌شود.

وی همچنین از تشکیل پرونده بیش از ۴۸۰ میلیارد تومانی تخلف روغن موتور در تهران خبر داد و گفت: با تشکیل پرونده عدم رعایت ضوابط تعیینی دولت تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز جهت انواع روغن موتور به میزان ۹ میلیون و ۳۷۰ هزار لیتر و به ارزش ریالی ۴۸۵ میلیارد تومان، با متخلفین مطابق قوانین تعزیری برخورد شد.

همچنین به گفته این مقام مسئول، در ایام اجرای طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز ۱۴۰۳، پرونده عدم رعایت ضوابط تعیینی دولت تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز جهت انواع لاستیک (بارز، کویر، دنا) به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد تومان تشکیل شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->